生活在别处

写在水上的名字,被风轻轻吹散…

Tie Me Down - Jack Savoretti

 秋天来了,穿职业装,打领带...

存档灵魂:

Tie me down
无拘无束

 

【歌词】

 

Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子

 

No man was born to be locked up, 
No man is born to not be free
We're here to live, we're here to love
We're here to touch, feel and see
没有人出生被束缚
没有人天生不自由
我们生活在此, 我们在此爱
我们在此触摸, 感觉和凝望

 

When the lows get to heavy
I must teach myself to climb
当沉重时刻到来
我必须教会自己向上攀爬


Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子

 

Behind the cloth, behind the paint
Behind the flesh and bones
Behind the laughter and the pain
Behind the eyes lies my soul
在服装下面, 在伪装后面
在血肉和骨子中间
在欢笑和痛苦背后
在眼睛深处躺着我的灵魂

 

When the tears get to heavy
I must teach myself to cry
当泪水无法控制
我必须教会自己放声痛哭

 

Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子

There's got to be a way
I'm a hunter for a better day
必须寻找到那一条路
我是个猎人狩猎更美好的一天

 

Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子


Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子


Tie me down,
I'll go wild, I'll go wild
You can't hold down,
A homeless child, a homeless child
无拘无束
我心狂野, 我爱疯狂
你不能压抑自我
终究无家可归的孩子, 终究无家可归的孩子


热度(119)

© 生活在别处 / Powered by LOFTER